Post by coldiatobarpu on Feb 11, 2022 18:17:54 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Catch Tiles Magic Piano Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Catch Tiles Magic Piano Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ Catch Tiles Magic Piano Game 2022 version ▞▞▞
Jeg kan godt lide spillet, men på samme tid gør det mig virkelig vred, når jeg trykker på en enkelt flise, siger det nogle gange, at jeg gik glip af det, ellers vil det slet ikke virke, så skal jeg trykke to gange for at få spillet til at svare VENLIGST LØS DETTE !!!!!!!!!!
Jeg elsker det, men jeg gjorde 3 stjerner, hvorfor vi alle hader reklamer. LØS DET NU JEG HADER DET L KAN IKKE SPILLE DU SKAL IKKE BETALE FOR ANNONCER HVAD ER DET L IKKE BETALER LØS DET.
jeg elsker den nye har været en har jeg kan lide ideen om at!😁
Jeg elsker dette spil, og også dette spil er så nemt at spille, selvom det er hurtigt, at jeg stadig kan vinde. Wow, jeg elsker dette spil så meget, lav flere sange, så jeg kan spille det.
Det er fedt 😁
Det her er så godt
Dette spil er godt, men har en dårlig kvalitet
Igen et godt spil, men bare et dårligere spil end flisehop og musik kan nogle gange være meget uklar
Dejlig sang og udfordringsspil
Dette spil er så fantastisk, at det ikke engang har så mange annoncer, og det er så attraktivt, og du kan spille med dine venner, så jeg giver dette spil en thumbs up superb, hvem der har skabt dette spil 👍👍👍👍👍👍👍👍
Dette spil gør mig altid glad
Det er ligesom et klaver og id mestrer dette spil
Denne app er fantastisk, den gør mig glad, da jeg fik alle 3 stjerner, den sidste er så sjov og hurtig lol fortsæt!!
Det bedste spil, jeg nogensinde har haft det rigtig sjovt med, og du kan endda spille det uden wifi-forbindelse 😘😘😊
Kaster dig direkte ud i det, og hvis du går glip af en, giver det dig straks mulighed for at se en annonce.
Det er sjovt i starten, men da jeg prøvede de andre sange, skal det låses op med 'aDS' som frick?!
Interessant 😜!!
Thdy Love er bskjgkkkkkkkk AfsnkajxNxjamzlfjf han havde j at fakturere FB Higgins TV cm thug er uh Bigg
Dette spil er sjovt, men er så kedeligt
Jeg hader dette spil, fordi det er så svært 😡
Dette spil er meget sejt og sødt, jeg elsker dette spil, det er meget fantastisk tak for at lave dette spil (◍•ᴗ•◍) ❤
Jeg kan ikke lide det, det er så svært 😫 på første niveau 😢
Fantastisk spil, men så læsser internettet, han ikke installerer😭😔
Det formodes at være det bedste, men når jeg først har slettet det.. Og efter lang tid downloader jeg det tilbage, fordi jeg gik glip af dette spil, så spiller jeg det, efter at der kommer en annonce ud, og min skærm blev sort, efter at jeg afsluttede dette spil og kom med tilbage så scroller jeg ned på den sorte skærm kommer ud igen.. Sker det her på mig eller alle?.. bedøm 2 stjerner..
Har meget gode sange, den er fremragende
Wowwwwwww denne app er fantastisk
hej dette spil er sejt, og du kan spille det så fedt!!!!!!
Jeg elsker app og musikken 😍😍
Jeg kan ikke lide tilføjelserne
Ja, jeg lover, at jeg ikke vil være i stand til at nå barberingsflødeosten og en halv time for at komme hjem fra arbejde, før det er kl.
jeg har rørt ved den flise, men den er ikke modtaget og svaret med annoncen, jeg vil altid se, at annoncen er mislykket, vær venlig at rette dette
Det halter hele tiden!!! Det stinker!Jeg kan ikke spille!shhhssshs shesh!Jeg var dårlig med dette spil, nu hvor det blev opdateret!
Dette spil så meget hurtigt klaver.
Meget godt, jeg nyder dette spil så meget, at jeg beholdt det i et år, og jeg vil anbefale dette spil
Hvorfor er der for meget tilføjelse
Det er fantastisk, det er sværere end det ser ud Jeg elsker det Jeg tror, dette spil ville være godt for alderen 11 og opefter, fordi jeg er 11, men jeg synes, dette spil er fantastisk, det er sværere end det ser ud, og jeg elsker, hvordan det er kattetema, men du kan skift fliserne så ja
Catch Tiles Magic Piano Game Muzyka zzq
Jeg kender ikke spillet, men jeg synes, det er ret godt, selvom der er mange annoncer, jeg skal se for at få nye sange, så ja, jeg vil sige, at appen er ret god😀💌
Ikke mange tilføjer, at det er ok for mig, og jeg tror, at de mennesker, du kæmper med, er en robot? Jeg er ikke sikker, men jeg anbefaler det virkelig!
Jeg kan godt lide dette spil til at træne mine hænder
Catch Tiles Magic Piano Game მუსიკა dpqc
Det er en meget fantastisk app, den er så vanedannende
Hvis du vil lave timepass selv i 5 min, skal du se reklame i 10 minutter 🤬🤬🤬 værdiløs
Jeg kan godt lide dette spil, fordi du ikke behøver internet for at spille dette, og du kan udfordre dine fingres navn-it-hastighed 😁😁🥰
Catch Tiles Magic Piano Game موسیقی upok
Forfærdeligt spil i starten kunne jeg lide spillet, men nu gør jeg det ikke, det rører ikke, selvom jeg klikkede på flisen så uretfærdigt!
Dette er meget meget godt spil
Dette er et meget fantastisk spil, og alle sangene er meget gode, men det er et problem med annoncer, som er det mest almindelige problem i de fleste spil. Jeg bedømmer dette 5 stjerner, men sørg venligst for, at annonceproblemet er løst. tak skal du have
Jeg giver én stjerne, fordi det spilder så mange data
Det er sååå sjovt og cool og såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå fint og dette spil er sååååå sjovtnnnnn.I Like er såååå meget jeg elsker det
Catch Tiles Magic Piano Game Muusika als
Det er meget underholdende og sjovt.💖😜😜
Dejlig
Jeg elsker dette spil, fordi der er smuk musik, og det giver mig at slappe af og nyde, det er så smukt
Catch Tiles Magic Piano Game موسیقی uhm
Bubble Shooter Головоломки yzje
Đàn piano: Trò chơi âm nhạc Nhạc mizy